Ca 5 mil ifrån Göteborg, precis på gränsen mellan Västra Götalands län och Hallands län, i Marks kommun, där bor vi!! Familjen består utav mig (Sofia), min sambo Dennis och våra underbara djur, närmare bestämt 5 katter och 2 hundar. Ett litet katteri mitt ute i skogen är vad det är, ett underbart ställe för både matte, husse och alla 4-benta familjemedlemmar! I denna blogg kan ni följa våra fyrbenta familjemedlemmar och deras diverse hyss, veterinärbesök, parningar, förlossningar, växande kattungar och MYCKET MYCKET mer!

fredag 9 januari 2009

Trevlig helg allihopa!

Hej på er!

Detta blir ett kort inlägg då jag skriver ifrån jobbet.... Våran dator hemma är fortfarande trasig men skall försöka lämna in den i nästa vecka....

Tiden tickar på och det är endast 1 enda vecka kvar tills C-kullen flyttar ifrån oss... De växer och frodas, busar å står i.... Helt underbara är de!!!

Till Kda och Rocky har jag köpt en agillitybana, De älskar den och är redan mycket duktiga, hoppa hinder och springa genom tunnlar verkar vara riktigt poppis :) Springa slalom och hoppa genom ringar funkar riktigt bra men det behövs en hel del träning ;)

Nu kommer jag inte att kunna svara på mail och skriva några blogginlägg förens på måndag då jag åter är på jobbet, så är det något under helgen så ring mig, telefon nummer står i det förra blogginlägget...

Må nu gott allihop och ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer: