Ca 5 mil ifrån Göteborg, precis på gränsen mellan Västra Götalands län och Hallands län, i Marks kommun, där bor vi!! Familjen består utav mig (Sofia), min sambo Dennis och våra underbara djur, närmare bestämt 5 katter och 2 hundar. Ett litet katteri mitt ute i skogen är vad det är, ett underbart ställe för både matte, husse och alla 4-benta familjemedlemmar! I denna blogg kan ni följa våra fyrbenta familjemedlemmar och deras diverse hyss, veterinärbesök, parningar, förlossningar, växande kattungar och MYCKET MYCKET mer!

måndag 5 januari 2009

DATORN ÄR TRASIG!

Hej på er alla!

Jag hoppas att ni haft en bra början på det nya året....

Igår när jag skulle starta datorn så fungerade det inte alls.... HELT DÖD! :( ovanligt när det gäller mig å datorer.... blir så less... Är det inte strul med kameror så är det datorer.... Jag borde nog inte hålla på med detta, jag och elektronik är inga pusselbitar som passar så bra ihop.... *småler även om humöret inte är på topp*.

Jag vet att jag har en hel del mail att svara på, ni som har haft frågor och funderingar kring kattungarna osv.... Idag kommer jag inte kunna svara på alla mail så jag hoppas att ni läser detta. Först på Onsdag kommer jag kunna svara på mailen då jag återigen är tillbaka på jobbet, vill ni ha tag på mig innan dess så ring mig gärna på nr: 0704-832026.

Till Linda i Stockholm (Lidingö): Jag hörde inget av dig igår, så vänligen ring mig ikväll istället :)

Må nu gott allihop så vet ni varför jag inte svarar på mail så snabbt och varför inte bloggen blir uppdaterad nu på ett tag..... Skall försöka lämna in datorn och börja bloggandet så snart jag bara kan igen ;)

Många varma kramar från Sofia i Tövamossen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är ordningen återställd och jag är online igen! Himmel vad fina kattungarna är!
Kramis!