Ca 5 mil ifrån Göteborg, precis på gränsen mellan Västra Götalands län och Hallands län, i Marks kommun, där bor vi!! Familjen består utav mig (Sofia), min sambo Dennis och våra underbara djur, närmare bestämt 5 katter och 2 hundar. Ett litet katteri mitt ute i skogen är vad det är, ett underbart ställe för både matte, husse och alla 4-benta familjemedlemmar! I denna blogg kan ni följa våra fyrbenta familjemedlemmar och deras diverse hyss, veterinärbesök, parningar, förlossningar, växande kattungar och MYCKET MYCKET mer!

måndag 19 januari 2009

Flyttat i från oss i Tövamossen!

Nu var dom bara 2 små troll kvar hos oss i Tövamossen.... Cello, Cilla och Cléo har nu flyttat. Det känns tomt utan dom små men samtidigt vet man att dagen kommer då dom ska ut på egna ben, och den dagen har nu kommit.... Jag har fått uppdateringar i från alla 3, det har funkat jätte bra för dom alla och vi hoppas på att fortsättningen går lika bra :) Tack alla ni för att ni uppdaterar oss hur det går :)

Conny flyttar den 27.e till Lotta och Micke i Tierp - upplands län så han blir en långresare ;) där skall han dela huset med 2 kastrerade kattflickor, han får det toppen där!

Castor är fortfarande oklart när han flyttar och vart....

Castor och Conny är verkligen ett oskiljaktigt litet par, dom håller ihop i vått och tort! Så söta!

Hinner nu inte skriva så mycket mer då jag fortfarande inte fått ordning på datorn hemma utan skriver ifrån jobbet, men hoppas snart på att den skall bli lagad och komma hem...

Må gott allihop!

Inga kommentarer: