Ca 5 mil ifrån Göteborg, precis på gränsen mellan Västra Götalands län och Hallands län, i Marks kommun, där bor vi!! Familjen består utav mig (Sofia), min sambo Dennis och våra underbara djur, närmare bestämt 5 katter och 2 hundar. Ett litet katteri mitt ute i skogen är vad det är, ett underbart ställe för både matte, husse och alla 4-benta familjemedlemmar! I denna blogg kan ni följa våra fyrbenta familjemedlemmar och deras diverse hyss, veterinärbesök, parningar, förlossningar, växande kattungar och MYCKET MYCKET mer!

måndag 29 december 2008

Veterinären sjuk :(

Dagen började med att jag gjorde iordning allt inför resan till veterinären för vaccinering av
C-kullen...

Alla bebbar in i den stora reseburen, in i bilen och resan började....

Väl på väg ringer det från veterinärstationen och de berättar att Nina våran veterinär har blivit sjuk och ingen veterinärtid finns förens imorgon bitti....

Vad skulle jag göra....... det fanns inte så mycket jag kunde göra, utan vände om och körde hem igen...

Det positiva var väl att bebbarna fick sig en extra biltur innan det bär av till vetten....
Dom e så otroligt duktiga, inte ett ljud säger dom i bilen, de la sig efter ca 2 min och sov hela tiden.... SÅ BRA!

Så imorgon bitti är det vaccinationsförsök nr 2 som gäller, hoppas det inte kommer något emellan då de måste vaccineras senast imorgon för att hinna få sin andra vaccinationsspruta innan de flyttar....

Inga kommentarer: