Ca 5 mil ifrån Göteborg, precis på gränsen mellan Västra Götalands län och Hallands län, i Marks kommun, där bor vi!! Familjen består utav mig (Sofia), min sambo Dennis och våra underbara djur, närmare bestämt 5 katter och 2 hundar. Ett litet katteri mitt ute i skogen är vad det är, ett underbart ställe för både matte, husse och alla 4-benta familjemedlemmar! I denna blogg kan ni följa våra fyrbenta familjemedlemmar och deras diverse hyss, veterinärbesök, parningar, förlossningar, växande kattungar och MYCKET MYCKET mer!

lördag 8 maj 2010

Vi vill tacka för den här fantastiska tiden...

Ni som brukar återkomma hit till sidan har säkert märkt att den inte uppdaterats på länge, detta beror på att den 6.e nov 2010 föddes våran son, tiden att uppdatera sidan har helt enkelt inte räckt till, det tar mycket tid att hinna med alla djur som det är. Efter många överväganden har vi nu beslutat oss för att kastrera våra honkatter och lägga ner Tövamossens kattuppfödning. Detta känns ellellanåt jätte tråkigt men man skall hinna med det oxå, gratis är det inte och mycket plats tar det oxå, så valet om att lägga ner känns nu rätt för oss. Alla kattungeköpare är självklart välkommna att fortsättningsvis höra av sig vid ev frågor som uppstår och vi hoppas att nu hör av er lite då och då för att uppdatera oss om hur ni har det. når mig gör ni på tovamossen@hotmail.com , med det så vill vi tacka er alla som följt oss här på bloggen och på våran hemsida, och vill framförallt tacka våra underbara kattungeköpare.

När jag ändå skriver kan jag ge ut en hemsideadress ni mer än gärna får besöka ;)

www.moyadesign.se

Må gott och va rädda om er, med vänlig hälsning Sofia och Dennis

Inga kommentarer: