Ca 5 mil ifrån Göteborg, precis på gränsen mellan Västra Götalands län och Hallands län, i Marks kommun, där bor vi!! Familjen består utav mig (Sofia), min sambo Dennis och våra underbara djur, närmare bestämt 5 katter och 2 hundar. Ett litet katteri mitt ute i skogen är vad det är, ett underbart ställe för både matte, husse och alla 4-benta familjemedlemmar! I denna blogg kan ni följa våra fyrbenta familjemedlemmar och deras diverse hyss, veterinärbesök, parningar, förlossningar, växande kattungar och MYCKET MYCKET mer!

måndag 18 maj 2009

Ny design på hemsidan!

Precis som rubriken lyder så har jag ändrat och donat lite på hemsidan, så välkomna in för att ta en kik :) http://www.tovamossen.se/


Har några mail som jag inte har svarat på ännu, jag ursäktar att det dröjt med svar men ni som vet med er att ni väntar svar ifrån, det kommer inom kort!


Har fått lite nya bilder på Cello och Britney (B & C- kullen) tack helena!


Myspyser i sängen, såå gooa!


Cello ifrån C-kullen
Britney ifrån B-kullen

Inga kommentarer: